Laatste dag
30 oktober 2024 - Santiago de Compostela, Spanje
De laatste dag heb ik lekker doorgebracht in Santiago. Eerst koffie gedronken met een paar die vandaag vertrekken. Daarna rondgestruind in de stad. Verschillende musea, vooral veel religieuze kunst en de overdekte markt. Daar een melange van lekkere en minder lekkere geuren. Hebben hier een leuk iets. Je koopt op de markt verschillende product, daarmee ga je naar kraam en maken daar een gerecht van. Je spreekt af wanneer je het klaar wilt hebben en wat het maakloon is. Makkelijk als je niet zelf of kan koken en niet te duur uit wilt zijn. Later op de middag nog een drankje gedaan met Jef en Isabel , vrienden uit de Algarve.


Goede thuisreis morgen.
Groetjes en dank voor de dagelijkse reisverhalen en foto's.
Jan&Henny