Laatste dag

30 oktober 2024 - Santiago de Compostela, Spanje

De laatste dag heb ik lekker doorgebracht  in Santiago.  Eerst koffie gedronken met een paar die vandaag vertrekken.  Daarna rondgestruind in de stad.  Verschillende musea, vooral veel religieuze kunst en de overdekte markt. Daar een melange van lekkere en minder lekkere geuren. Hebben hier een leuk iets. Je koopt op de markt verschillende product, daarmee ga je naar kraam en maken daar een gerecht van. Je spreekt af wanneer je het klaar wilt hebben en wat het maakloon is. Makkelijk als je niet zelf of kan koken en niet te duur uit wilt zijn. Later op de middag nog een drankje gedaan met Jef en Isabel , vrienden uit de Algarve. 

3 Reacties

  1. Lies:
    30 oktober 2024
    Wat leuk dat Jef en Isabel daar waren. Gezellig lekker Nederlands spreken. Goede reis morgen
  2. Rob:
    31 oktober 2024
    Zeker lekker om weer even Nederlands te spreken. De hele reis was het een mengsel tussen Engels,Duits, Portugees en Spaans. Haspelde het regelmatig doorelkaar.
  3. Jan&Henny:
    30 oktober 2024
    Fijn Rob, Heerlijk 'afrollen'
    Goede thuisreis morgen.
    Groetjes en dank voor de dagelijkse reisverhalen en foto's.
    Jan&Henny