Mos
Geluk, ben nu in Mos en slaap bij Flora, boven het café, restaurant. Kamer voor vier. Voorlopig ben in de enige , zou lekker zijn als dat zo blijft. Zit nu aan een cider samen met Bartok, Pools. Verwachten nog anderen om samen mee te eten. De route vandaag was redelijk makkelijk, veel asfalt weg, zelfs door het bos. Veel langs beken gelopen die zichtbaar zeker 2 meter hoger hebben gestaan afgelopen tijd. Hebben jullie trouwens gezien dat het streefbedrag overschreden is. Alle donateurs bedankt voor jullie bijdrage, maar zeg het voort. Het mag altijd meer worden voor het onderzoek naar kanker.
5 Reacties
-
Thea Dijkhuizen:23 oktober 2024Toppertje 💪💪💪😘
-
Edwin:23 oktober 2024Wat ontzettend fijn dat het streefbedrag is gehaald. Gefeliciteerd Rob. Hoeveel dagen moet je nog lopen?
-
Rob:23 oktober 2024Zoals het nu gaat, nog 4 etappes naar Santiago. Maar zit er sterk aan te denken, omdat ik tijd genoeg heb , het laatste stuk een andere route te nemen. De zo genaamde, Camino Spiritual. Deze buigt af naar het westen om vervolgens na een stuk met de boot weer aan te sluiten op de central route. Dit kost een dag extra.
-
Annemarie:23 oktober 2024Fijn te lezen dat de tocht inmiddels tot leuke contacten leidt, mooie natuur, lekker eten en tevredenheid. Top !
-
Huub:24 oktober 2024Goed idee de Camino Spiritual 🍷🍷 GENIET

